5 راه برای مبارزه با آنفولانزا با پیشگیری ممکن است تعجب کنید که 80٪ از کل عفونت ها به وسیله دستان انتقال می یابد. می دانم وقتی این آمار را شنیدم ، بودم. این خبر بد است. خبر خوب؟ بهداشت ساده و ساده می تواند از گسترش میکروب ها و انتقال باکتری ها و ویروس هایی که می توانند باعث بیماری شوند جلوگیری کند. این امر به ویژه در فصل سرما و آنفولانزا و تعطیلات ویژه که مهمترین اوقات سال برای دور نگه داشتن میکروب ها هستند ، مهم است. از همه گذشته ، چه کسی می خواهد در این مواقع خاص بیمار شود؟

Germ X انواع محلول ضد عفونی کننده دست را ارائه می دهد که در اندازه های مختلفی قرار می گیرند. دامنه آنها از 1 اونس است. تا 40 اونس آنها دارای ضدعفونی کننده اصلی دست ، Germ X با آلوئه ، و همچنین چندین ضدعفونی کننده معطر هستند. آنها همچنین اخیراً اسپری ضد عفونی کننده دست اسطوخودوس و فوم ضد عفونی کننده بدون دست را ایجاد کرده اند. شما می توانید بسیاری از محصولات Germ X را در داروخانه یا مواد غذایی محلی خود پیدا کنید. با این حال ، شما به احتمال زیاد تنها ابتدایی ترین محصولات آنها را در قفسه ها مشاهده خواهید کرد. محصولات تخصصی تر آنها نظیر اسپری ضدعفونی کننده دستی یا فوم ردیابی مشکل تر خواهد بود.

ضد عفونی کننده های دستی این ابزار را دارند که ابزاری بسیار مفید برای تمیز کردن دست ها هستند. با وجود الکل به عنوان ماده اصلی ، این محصولات گزینه های بعدی صابون و آب هستند. هرکسی می تواند این مورد را به اطراف برساند و هر وقت دوست دارد دست خود را بشویید. به علاوه ، شما می توانید در مورد هر یک از این محصولاتی که فکر می کنید نیازهای تبلیغاتی شما را برطرف می کند ، گزینه ای داشته باشید. ضد عفونی کننده های دستی تبلیغاتی به صورت ژل و مایع می آیند. این موارد همچنین در بطری های اسپری ، پمپ و جیب موجود است. این گزینه ها را با هم مخلوط کرده و یک ابزار مناسب برای بازاریابی برای تجارت خود ایجاد کنید.

ممکن است میزان الکل پاک کننده های دستی به شکل اتیل الکل ، اتانول یا ایزوپروپانول باشد. مهم نیست که کدام نوع الکل ذکر شده است ، غلظت آن باید بین 60 تا 95 درصد باشد. هر چیزی کمتر از 60 درصد برای پاک کننده موثر کافی نیست. در حالی که استفاده از الکل رایج است ، برخی از گروهها از دور نگه داشتن مواد حاوی الکل از کودکان حمایت کرده اند. ممکن است آنها ژل ها را از روی دست خود لیس بزنند و این می تواند باعث مسمومیت با الکل شود!

محلول ضد عفونی کننده دست

Fire-Starter. مسابقات ضد آب ، فندک یکبار مصرف بوتان ، انتخاب تینر ، بسته های ژل آتش نشانی و منیزیم گزینه های خوبی هستند. شما همیشه باید تا حد امکان منابع احتراق مختلف را در اختیار داشته باشید تا به شما در شروع آتش سوزی کمک کند.

رژیم غذایی سالم بخورید - خوردن رژیم غذایی سرشار از میوه و سبزیجات تازه یکی از بزرگترین کارهایی است که می توانید برای تقویت آن انجام دهید. سلامتی شما. محصولات تازه سرشار از آنتی اکسیدان هایی هستند که باعث تقویت سیستم ایمنی بدن و کمک به مبارزه با بیماری می شوند. ضروری نیست که به خانواده خود مکمل های ویتامین بدهید ، به خصوص ویتامین ث اضافی ، اگرچه برخی از افراد در مورد تأثیر ویتامین ها بحث می کنند ، اگر مکمل هایی مصرف کنید که صددرصد طبیعی هستند ، اما مصنوعی نیستند ، می توانند بسیار مفید باشند

اگر این چند نکته را تمرین کنید ، یک خانواده سالم تر خواهید داشت. ممکن است همه از بیماری ممانعت کنید ، اما از ابتلا به بسیاری از بیماری ها جلوگیری می کنید و اگر بیمار شوید ، راه بهبودی آسان تر خواهد بود.

ضد عفونی کننده دستی شخصی می تواند شستشوی دست و عملکرد شغلی را در هماهنگی به ارمغان آورد

آیا فکر حمام کردن در میلیون ها میکروب باعث لرزیدن شما می شود؟ خوب ، باید فکر می کنید شما میکروب هستید؟ لحظه ای متوقف شوید و به تمام چیزهایی که در طول روز لمس می کنید فکر کنید. 6) دستها را بشویید: مامان درست بود. شستن مکرر دست با پیشگیری از بیماری همراه است. استفاده از صابون و آب گرم یکی از بهترین دفاعهای شما در برابر بیماریهای واگیر است.

نیمی از فنجان ژل آلوئه و یک فنجان چهارم از 99٪ مالیدن الکل را در یک حوضچه ترکیب کنید. آنها را صاف کنید تا مواد به خوبی مخلوط شوند. چند قطره روغن اسانس و رنگ آمیزی مواد غذایی را اضافه کنید. با این کار به ضد عفونی کننده دست شما رایحه ای خوش رنگ تر و رنگ دلخواه خود می بخشد. آن را درون یک ظرف مفید قرار دهید. اگر قرار است از آن به عنوان اقلام ارزان قیمت استفاده کنید ، حتماً لیبل خود را طراحی کنید. این ممکن است شما را به آینده ای روشن در تجارت تبدیل کند.

یک مبارزه ضد ضد عفونی کننده دیگر در مورد این که در کشتن میکروب ها بسیار مؤثر است وجود دارد. اکثر آنها دقیقاً همان چیزی را که تبلیغ می کنند ، می کشند: 99.9 درصد از باکتری ها. اما این می تواند به طور شگفت آور برای سلامتی شما مضر باشد. برای اینکه سیستم ایمنی بدن در برابر آن به خوبی محافظت کند ، افراد به مقدار کمی باکتری احتیاج دارند. اگر به مدت طولانی بدون باکتری بروید ، می تواند هنگامی که سرانجام دوباره با آن روبرو شوید ، بیمار شوید.

اجازه ندهید کسی ، بیمار یا سالم ، نوشابه یا وسایل غذاخوری را به اشتراک بگذارد. اگر می دانید میکروب هایی که دهان شما را ترک می کند ، حتی اگر بیمار نیستید ، نمی خواهید آنها را به اشتراک بگذارید.

7) کیف ما باید جیب های اضافی برای سگ های ما داشته باشد. معمولاً این موارد را هنگام پیاده روی در جیب خود قرار می دهیم. بسیاری از پزشکان برای جلوگیری از شیوع ویروس سرماخوردگی و آنفولانزا و سایر میکروبها ، بر لزوم شستن دستهای خود تأکید می کنند. داشتن توانایی تمیز کردن آنها در هر زمان ، این کار را به یک کار ساده تبدیل کرده است. دیگر نیازی به گیر شدن با دستهای کثیف نیست ، راه حل می تواند به اندازه جیب یا ماشین شما باشد.