پیوند مو و روش های پیوند مو طبیعی
در حال حاضر ، پیوند مو طبیعی یا پیوند مو یک عمل بدون ریسک و محبوب در سراسر جهان شناخته شده است. کاشت مو افزایش ریزش مو به دلایل مختلف و به دنبال راه حل برای موهای ضخیم ، پیوند مو طبیعی و بازار پوست سر.. داغه. راه حل کاشت مو یک تصمیم مهم و کلیدی است. بهتر است برای آماده شدن برای نماز قبل از کاشت و یا بازگرداندن مو به دلیل پیوند مو بسیار حساس است و اگر به درستی تکمیل هر دو با روشهای سنتی و با کمک از غیر متخصصان می تواند منجر به ریزش مو و ترمیم مو توصیه می شود. علاوه بر این ، اثر خلق و خوی بد در یک فرد می تواند تاثیر بگذارد. برای انجام این کار ، قبل از کاشت مو ، باید اطلاعات کافی در مورد روش های مختلف پیوند مو وجود داشته باشد.
پیوند مو چیست ؟ 
در حال حاضر تنها راه درمان و بازگرداندن موهای از دست رفته این است که آن را در مناطق مختلف ، از جمله سر ، ابرو ، ریش و غیره پیوند دهید. Okuda برای اولین بار موضوع پیوند مو در مطرح 1939., و سپس در 1959. پزشک آلمانی دکتر Elentreich یک دکتر شد. در سال های پس از تجربه ها و روش ها تست شد و در نهایت امروز با گسترش تکنولوژی های جدید از دسته های مو به نام mirikufta (تصویر میکروسکوپ) مورد استفاده برای دستیابی به نتایج مثبت یک نتیجه طبیعی است به دست آورد. این عمل که قبلا در نظر گرفته شد و حتی غیر محتمل است در حال حاضر تبدیل به یکی از عملیات های سرپایی و بسیار سبک است که تکیه بر برداشت انسان سالم ریشه مو و کاشت آنها در مکان های مناسب بر اساس احتمالا.

خانه سفید
پیوند مو
نکته مهم قبل از پیوند مو
در حال حاضر پیوند مو با چندین روش ممکن این است که اغلب بسیار دقیق بوده و نتایج بسیار خوبی را دیده و اکثر بیماران از نتایج رضایت شغلی برخوردار بوده اند.
قبلی مرطوب مرجع زمان ما که اگر چه عمل جراحی پیوند مو بسیار ساده و ایمن است اما نکات ایمنی و یک دکتر متخصص برای حفظ سلامت بیمار و در دست دستیابی به نتیجه مورد نظر باید کاملا منطبق هستند. علاوه بر این ، با توجه به حساسیت بالا ، این عمل باید توسط فرمان او انجام شود.
اولین گام مهم در پیوند مو طبیعی است برای پیدا کردن یک جراح با تجربه است که زمان و عمل جراحی به نگاه خود را. شما همچنین نیاز به دریافت اطلاعات کافی در مورد پیوند مو.
پا و پا روش رایج ترین روش کاشت مو, دکتر خود مشورت کنید شما می توانید مناسب ترین را انتخاب کنید در واقع فولیکول های مو هستند تا با همان حالت عادی برای آن است. موهای پیوند شده و همچنین موهای معمولی رشد خواهند کرد.
چه نوع مو در سر برای پیوند مو استفاده می شود ؟ 
در پیوند مو بسته به نوع روش پیوند.، مو ، صورت از پشت سر یا ناحیه بدن آن برداشته می شود ، سپس با یک میکروسکوپ و بسته می شود.، فولیکول های مو با ظرافت از هم جدا، و حسن نیت ارائه میدهد از پیوند مو است که پیوند مو بدن واکنشی است ، نشان داده نشده است. با توجه به این واقعیت که ارگان پیوند از بدن خود انسان گرفته شده است ، به مراقبت و مراقبت شخصی نیاز ندارد.
پزشکان با تجربه انجام حذف مو به گونه ای است که تنها یک خط بسیار باریک در محل باقی می ماند. البته لازم به ذکر است که موهای پیوند در ماه 4-6 رشد می کنند و سپس مو دوباره رشد می کنند . به همین دلیل ، شما لازم نیست که نگران باشید ، زیرا از دست دادن پس از فرود طبیعی است.
پیوند مو
 
روش پیوند مو
روش های معمول پیوند مو موفق عبارتند از:
روش کاشت موی مخرب (ضربه):
بخشی از مو برداشته شده و در جای مناسب کاشته می شود و سوراخ هایی در پوست سر ایجاد می شود. امروزه این روش به دلیل ایجاد نمای مصنوعی ، که به عنوان نمای عروسک شناخته می شود ، طرفداران زیادی ندارد.
روش پیوند مو:
در این روش ، مو ، ایجاد یک میله کوچک در پشت ، که معمولا تحت بیهوشی موضعی و غیره انجام می شود. انتخاب شود که شامل از 1500 به 2500 گرافت می تواند شامل از 7000 تا 9000 در موهای قرار داده و سپس اقدام به بازگرداندن ظرافت ممکن است به این دلیل که خط شما را انتخاب کرده در مسیر رشد مو معمولا سایت از ترمیم قابل رویت نیست. در مرحله بعد ، پیوند فولیکول مو از هم جدا شده و برای لانه گزینی در واحدهای یک ، دو یا سه توسط یک تیم جراحی زیر میکروسکوپ آماده می شود. در روش پیوند موی پا ، معمولا لازم نیست که تمام موها را بر روی سر یک فرد بریزید و تنها منطقه مورد نیاز برای برداشت و کاشت کاهش می یابد. سپس فولیکول های آماده شده در هر زمان و به طور مرتب با توجه به این طرح کاهش می یابد. یکی از ویژگی های این روش سرعت پیوند در عرض سه تا پنج ساعت است. در حال حاضر ، FT قابل اطمینان ترین و قطعی ترین روش پیوند مو در جهان است و تا 97 ٪ از کاربران این روش به نتیجه مطلوب دست یافته اند.
پیوند موی طبیعی
روش پیوند مو مناسب است:
در روش پیوند مو ، اتصالات و غیره هنگامی که هدف قرار دادن قوطی مو, معمولا از پشت سر و بالای گوش می شود انتخاب این برداشت می توان دوباره با ضربه زدن و یا برش های مشترک.  تقریبا, بسته به نیاز, یک فرد دارای یک مودار برای هر 3-5 واحد فولیکول های موجود در شیشه ... به یک معنا ، روش پیوند مو FTT شبیه به روش ftt است ، یعنی زمانی که فضاهای کوچک ایجاد می شوند ، این گرافت ها کاشته می شوند ، آنها ناپدید می شوند. لازم به ذکر است که تنها این روش (غیر ترکیبی) mymuladra مردم توصیه می شود برای پیوند مو محدود و کوچک و یا پیوند مو در مناطق محدودی مانند ابرو و صورت و محل زخم است.
روش پیوند مو
پیوند مو ترکیبی
تفاوت بین روش پیوند مو چگونه مو از منطقه اهدا کننده جمع آوری شده است. در اصل ، روش پیوند مو ترکیبی برای افرادی که دارای طاسی بسیار بالا هستند استفاده می شود. این بدان معنی است که اگر ریزش مو بالا است و نمی تواند تحت پوشش منطقه پیوند مو شما به دنبال برای پیوند مو ، این روش عمدتا برای پیوند مو استفاده می شود.
در این روش پیوند مو به ترکیب دو روش پا و پا برای پوشش ناحیه unscrewed است که از ریزش مو رنج می برد استفاده می شود. اولین مزیت این روش تعداد بسیار زیادی از پیوند در هر جلسه است. حتی در یک جلسه شما می توانید جمع آوری تا به 5000 پیوند مو (از 12000 14,000 موها) و کشت آنها را در جای مناسب.
از آنجا که این روش از هر دو روش پا و روش اتصالات استفاده می کند ، تراکم حاصل از پیوند مو در این روش بسیار بالا است. در افرادی که نمی توانند مو را با روش پا بکار ببرند یا مستعد ابتلا به جراحی و جمع آوری نوار باشند ، پیوند موهای هیبریدی انجام نمی شود.
پیوند موی طبیعی
کدام روش پیوند مو برای شما مناسب است ؟ 
یکی از مهمترین مسائل مربوط به این انتخاب روش مناسب است. پاسخ ساده است. اگر شما اعتماد شما در انتخاب روش به او اجازه دهید آن را و خود را نه بهترین روش پیوند مو در دو جلسه به فاصله یک سال به دلیل زمانی که برای تمیز کردن و کاشت در جلسه شما باید برای جمع آوری مقدار زیادی از مو در هنگام عمل کوتاهتر است و بیمار مو بانکی کمتر تخریب شده و به عنوان یک نتیجه از عمل پیوند طبیعی تر چگالی خواهد بود بالاتر شما می توانید دریافت کنید.
اگر بیمار از عمل می ترسد و نمی خواهد آن را دوخته و آن را سفت کند ... علاوه بر این ، اگر پشت سر (بخیه خطی) یا به دلایلی دیگر باشد ، روش "مناسب نیست" معمولا استفاده می شود ، اما روش" مناسب نیست " مناسب تر است.
در صورتی که بیمار مجاز به اصلاح موهای خود نباشد ، این روش با پا انجام می شود ، زیرا روش ترکیبی تمام موها را از بین می برد.
اگر در طول پیوند مو به مقدار کمی مو نیاز دارید ، به عنوان مثال ، در ناحیه ابرو ، سبیل ، ریش و زخم ، روش مناسب است-انتخاب خوبی است.
هنگام برداشتن مو از بدن به علت عدم وجود یک بانک مو در پشت سر ، یک جراحی کشیدن صورت معمولا انجام می شود.
اگر قسمت جلوی سر بیمار عاری از مو و مو در جلوی سر وجود ندارد و سپس روش پیشنهادی در واقع با توجه به این واقعیت است که در هنگام فرود در مقایسه با فرود شما می توانید ایجاد یک فرود.
اگر شما نیاز به مقدار زیادی از مو در یک جلسه ، این معمولا بیش از آن متناسب با این نسخهها کار میکند. از آنجا که تراکم بالاتر را می توان در این روش ایجاد شده است.
در روش پا ، این طول می کشد از 3 به 5 ساعت ، و در روش پا-تا 10 ساعت ، و گاهی اوقات بیشتر.
به عنوان یک قانون, نتیجه گیری نهایی است که توسط یک دکتر متخصص مطابق با شرایط لانه گزینی از نامزد ارائه.