رنک مستر از سال ۹4 فعالیت جدی خود را در حوزه آموزش سئو آغاز کرده و تا به امروز بیش از ۳۰۰۰ نفر در آموزش سئو رنک مستر شرکت کرده و پس از کسب دانش کافی به فعالیت در حوزه سئو مشغول شدهاند.

کسب و کار پر رونق می خواهید؟ روی سایت سئو تمرکز کنید!

همچنین در همان سال کمپانی آلمانی اینترشاپ(Intershop) اولین سیستم فروش اینترنتی خود را ایجاد کرد. در این صورت میتوان محتوایی تهیه کرد که هم بر کابر هم بر موتور جستجوگر تاثیر مثبت داشته باشد.

سایت سئو برای شرکت: اصول برای شکستگی ساخته شده اند.

دلیل آن هم این است که صفحه اصلی می تواند اهداف مختلفی را دنبال کند و البته محتوای خاصی هم در آن وجود ندارد. سئو سایت درواقع به معنی این است که رتبه و جایگاه شما در نتایج جستوجوی گوگل بهبود پیدا کند.

این مسئله باعث می شود صفحه اصلی شما کاملاً بهینه باشد و به راحتی بتوانید آن را در نتایج جستجوی گوگل به رتبه خوبی برسانید.

جالب است بدانید که بخش تصاویر گوگل مورد استفاده بسیاری از کاربران قرار می گیرد و شما می توانید از این طریق ترافیک بسیار خوبی داشته باشید.

 

سایت سئو برای کسب و کار شما

چقدر اینگیجمنت دارند و اطلاعات دیگری که دید خوبی برای برنامهریزی به شما میدهد. از طرف دیگر این کار شما نیت خوب شما را به رقبا نشان میدهد و احتمال دارد که آنها هم دلشان نرم شود و لینک سایت شما را در سایتشان قرار دهند

در واقع نباید سایز بزرگ تر از آن قرار دهید تا سرعت صفحه اصلی سایت شما کم شود. این مسئله باعث می شود تا آن تصویر اصلی با حجم زیاد لود شود و سرعت بارگذاری سایت را کاهش دهد.

برای داشتن سایت سئو عالی، لازم نیست یک شرکت بزرگ باشید

یکی از قابلیت هایی که در کدنویسی CSS وجود دارد، این است که تصاویر را با سایز دلخواه بازتولید می کند.

بهینه سازی سایت و محتوای شما با در نظر گرفتن این فاکتورها می تواند به قرار گرفتن صفحات شما در بالاترین نتایج جستجو کمک کند. در چنین شرایطی آن سایت به مزرعه عکس تبدیل می شود و کاربر را سردرگم می کند.

در واقع کاربران نیاز دارند تا راه ارتباطی با شما داشته باشند و بتوانند از آن استفاده کنند. اگر فکر می کنید که سایت شلوغ می شود، می توانید یک صفحه تماس با ما ایجاد کنید و اطلاعات خود را در آن قرار دهید.

نمودار پایین مربوط به سایت backlinko است که از تحقیق در مورد یک میلیون سایت به دست آمده است. اگر میخواهید سایت تان را در مدت زمان کوتاهی با روش های تخصصی به رتبه های برتر برسانید میتوانید از خدمات مشاور سئو در شرکت سئو رنک مستر تهران به صورت تخصصی بهره ببرید.

فروش خود را با این تاکتیک های قابل توجه سایت سئو افزایش دهید

چون با بسیاری از تکنیکهای بازاریابی در هم آمیخته است. لینک سازی داخلی در سایت اهمیت بسیار زیادی دارد اما مسئله ای که وجود دارد، این است که بسیاری از سایت ها هر لینکی که در سایت وجود دارد را در بخشی از سایت قرار می دهند.

این مسئله باعث می شود تا بسیاری از سایت ها به هر دلیلی لوگوی خود را با سایز بزرگ در سایت قرار می دهند و با کمک کدنویسی سایز آن را کوچک می کنند.

سئو صفحه اصلی کمی با سئو صفحات دیگر سایت متفاوت است. علاوه بر خود محتوا می توان از نشانه گذاری های یا تگ های دیگر برای ساختار دادن به متن و بهبود ارائه اطلاعات به مشتریان استفاده کرد.

هر صفحه از سایت برای آن که از نظر سئو بهینه باشد، نیازمند توضیحات سئو است. در توضیحات رنک مستر، توضیحات مربوط به آن صفحه قرار داده می شود.

این اتفاق بارها برای صفحات مختلف سایت نیوسئو رخ داده است و رخ خواهد داد. برای آن که صفحه اصلی سایت خود را سئو کنید، باید لوگوی متناسب با جایگاه مورد استفاده را قرار دهید.

برای بهینه سازی صفحه اصلی، توضیحات متا باید کاملاً در مورد برند، خدمات یا محصول شما توضیح دهد تا هنگامی که کاربر با آن روبرو شد، بداند در سایت شما چه مواردی وجود دارد.

در متن جایگزین باید سعی کنید از کلمات کلیدی مربوط به آن تصویر استفاده کنید تا اگر کاربران آن کلمه کلیدی را جستجو کردند و وارد بخش تصاویر شدند، تصاویر شما شانس زیادی برای دیده شدن داشته باشند.

بنابراین همیشه به میزان استفاده از تصاویر دقت زیادی داشته باشید تا متناسب با محتوای متنی شما باشد. با بهینه سازی محتوای وبلاگ خود بر اساس آنچه دیگران به دنبال آن هستند، محتوایی را انتخاب می کنید پاسخ مخاطبان هدف شما را می دهد.

مثلاً اگر به فوتر سایت ها دقت کنید، برخی از آن ها تعداد بسیار زیادی لینک قرار داده اند و در واقع مزرعه لینک ایجاد کرده اند.

یکی دیگر از مسائلی که به سئو صفحه اول سایت کمک زیادی می کند، بهینه سازی ساختار است. سئو یکی از بهترین و مؤثرترین ابزار برای جذب میباشد.

سایت کلاه سئو

برای انتخاب عنوان مناسب، حتماً نام برند خود را در ابتدای عنوان قرار دهید؛ زیرا مهم ترین هدف صفحه اصلی سایت این است که کاربران شما را با نام برندتان پیدا کنند.

را تأسیس کرد که همانگونه که از نام آن برمیآید، سرویسی است که با آن میشود پینگ کرد و موتورهای جستجویی مانند تکنوراتی را از بهروز شدن وبلاگ، آگاه کرد.

برای آن که بتوانید صفحه اصلی را سئو کنید، باید یک عنوان مناسب برای آن انتخاب کنید. در واقع هر صفحه ای که در سایت خود ایجاد می کنید، یک عنوان دارد.

اولین قدم برای سئو صفحه اصلی سایت، بهینه سازی عنوان صفحه اول است. توضیحات تصاویر تحت عنوان متن جایگزین یا alt text شناخته می شود و هر چقدر دقیق تر باشد، بهتر است.

مثلاً می توانید شماره تماس، آدرس، ایمیل یا هر اطلاعات تماس دیگری که فکر می کنید برای کاربران مفید است را در اختیار آن ها قرار دهید.