سئو

- به مدت دو سال کار در این بازار ، من اغلب با درخواست های مشاوره و کمک در مورد روش های مختلف تبلیغ وب سایت به من نزدیک می شد. شخصی در مورد استفاده از ارتقاء سئو برای جستجوی سؤالات صحبت کرد ، کسی به این فرصت علاقه داشت که جهت دیگری را انتخاب کند ، روش دیگری تبلیغ وب سایت - ترافیک یا تبلیغ با استفاده از شبکه های اجتماعی. و من به همه گفتم: "ببین دوستان عزیز. "اول از همه ، لازم است از ملاحظات اینکه چرا می خواهید به جلو بروید ، مخاطب هدف شما کجاست و چگونه می خواهید در این مخاطب هدف تأثیر بگذارید ، امکان پذیر باشید."

در آماده سازی برای نمایش امروز ، که به موضوع "آیا آینده ای برای SEO وجود دارد؟" اختصاص داده شده است ، می خواهم به ارتقاء سئو ، یعنی ارتقاء با استفاده از موتورهای جستجو توجه کنم. و برای درک این موضوع و درک اینکه آیا SEO آینده ای دارد یا خیر ، اگر چه روش دیگری را در آینده نزدیک ذهن هر دو مشتری و شرکت های تبلیغاتی به خود جلب کند ، اولگ را به استودیوی خود دعوت کردم. Skovorodnikova - مدیرعامل VIPRO.

سلام سلام!

اولگ اسکوورودنیکوف (O):
- عصر بخیر ، ناخن.

ن:
- اولگ ، من از دیدن شما در استودیوی ما بسیار خوشحالم. و من احتمالاً این نکته را متذکر می شوم که وقتی در بعضی از رویدادها و همایش ها شما را می بینم ، همیشه روح مبارز شما ، توانایی شما برای پرسیدن سؤالات روشن به گویندگان و گویندگان و تمایل شما به درک آنچه که هر یک از آنها می خواهد بگوید را دوست دارم گاهی اوقات به نظر می رسد که شما می خواهید بلندگوها را "نصف کنید". آیا این تصویر شما است یا واقعاً می خواهید آنچه را که می گویند درک کنید؟

در باره:
- راستش ، من در مورد تصویرم فکر نمی کنم - چه اتفاقی افتاد ، چه اتفاقی افتاد. من به طور خاص روی آن کار نمی کنم ، من سازنده تصویر ندارم ، بنابراین من راهی هستم که هستم.

ن:
- نه ، عالی است ، اولگ. من می گویم این مرا تحت تأثیر قرار داده است.

در باره:
- با توجه به "پاره کردن کسی از کنفرانس" در کنفرانس ها ، وقتی مردم دروغ می گویند ، آن را دوست ندارم ، وقتی مردم به اندازه کافی برای سخنرانی خود آماده نیستند و به جای ارائه چیزهای جالب برای مخاطب ، این کار را دوست ندارم. در کنفرانس های سئو ، آنها حقایق متداول را از زمینه "بازاریابی چیست و چه تفاوتی با بازاریابی اینترنتی دارد" آغاز می کنند. من آن را دوست ندارم ، و وقتی آن را می بینم ، گاهی در مورد آن اظهار نظر می کنم. همچنین اگر به یک کنفرانس بیایم ، می خواهم درک کنم که مردم چه می گویند. اگر من به نوعی تجربه جالب برای من می بینم - اما شما نمی توانید در همه چیز تجربه شود - به طور طبیعی ، من سؤال می کنم و سعی می کنم جوهر را درک کنم. بعضی اوقات ممکن است سوالات من کمی غیر معمول به نظر برسد ...

ن:
- غیر معمول برای چه کسی: برای گوینده یا برای مخاطب؟

در باره:
- برای بهینه سازها ، زیرا من هنوز بهینه ساز نیستم و سؤالاتی را مطرح می کنم که به من علاقه دارند ، سعی می کنم با استفاده از منطق معمول که قدمتی هزار ساله دارد ، به انتهای مسئله برسم. من هیچ گونه دانش خاص و کاملاً عمیقی در مورد سؤالات مربوط به خرید لینک ندارم. در مواردی که به عملکرد کلی سایت مربوط می شود ، من جرات می کنم خودم را ستایش کنم ، برای دوازده سال کار چیزی یاد گرفتم. بنابراین ، می توانم به سؤال شما مثل این پاسخ دهم.

ن:
- قبل از شروع صحبت در مورد توسعه سئو ، در مورد آینده و حال آن ، برای به پایان رساندن موضوع سمینارها ، به این سؤال پاسخ دهید: افراد در اشباع و محتوای خود چقدر جالب و ضروری هستند. یا آیا این همه "آب" است و شما نباید از آنها بازدید کنید؟

در باره:
- یک سؤال خوب برای شخصی که هفت سال است که سمینارها را برگزار می کند. می خواهم بگویم اگر صنعت را به عنوان یک کل در دست بگیرید ، که می توان آن را "آموزش" نامید - بالاتر ، متوسطه و غیره ، پس برای همه چیز مربوط به سایتها - توسعه ، ارتقاء و مهمترین مسئله - بهره برداری ، آموزش امروز صنعت در این منطقه محصولات با کیفیتی ارائه نمی دهد. و در حال حاضر به عنوان مدیر کل ، می توانم بگویم که امروز هیچ دانشگاه واحدی بهینه سازان را تولید نمی کند. بعضی از فرصت ها در باومانکا وجود دارد و در سال دوم ، من به یاد نمی آورم که آنها چه نامیده می شوند ، اما این موارد کوتاه مدت است. من با سمینارهای آزاد کار کردم ، در برنامه ریاست جمهوری صحبت کردم ، با دانشجویان MBA صحبت کردم ، اما به طور کلی ، فکر می کنم عالی باشد اگر به اندازه کافی جالب باشد ، شناخته شده است ، یک بخش جداگانه در بخش انبوه برخی از افراد مشهور ظاهر می شود دانشگاه ، که در آن آنها نحوه ساخت این سایت ها ، نحوه کار با آنها ، مهمترین چیزها ، از جمله نحوه تبلیغ آنها را مطالعه خواهند کرد. بنابراین ، من معتقدم که هر چه بهتر ، بهتر. و از آنجا که بیشتر سمینارها پرداخت می شوند ، واقعیت پرداخت باعث می شود تا سخنرانان برای ارائه خود آماده شوند و به مخاطب جالب توجه ، چیز مهمی را ارائه دهند ، زیرا اگر بیایید و نوعی مزخرف را در مقابل افراد انجام دهید ، که هرکدام از آنها به طور مشروط در 10 پرداخت می کنند. 000 روبل ، پس این ترفند کار نخواهد کرد.

ن:
"فردا هیچ کس نزد شما نخواهد آمد."

در باره:
- بله

در باره:
- بله

ن:
- خوب ، اولگ ، متشکرم. ما به ذات می رسیم ، به مهم منتقل می کنیم. بنابراین ، در آماده سازی برای انتقال ، متوجه شدم که در بسیاری از نشریات ، گفتگویی صورت گرفته است که امروزه احتمال جستجوی پیوندها ، صدور در پرس و جوهای جستجو و ارتقاء با استفاده از لینک ها به سرعت در حال کاهش است. چگونه می توانید در این باره اظهار نظر کنید؟

در باره:
- من در مورد آن "از برج ناقوس من" اظهار نظر خواهم کرد ، من نظر خودم راجع به این موضوع دارم. دشوارترین وضعیت برای شرکت ها و بهینه‌سازان فردی ، که در درجه اول روی عوامل پیوندی متمرکز بودند ، روی پیوندها بود. علاوه بر این ، فقط به نوعی پیوندهای باکیفیت نیست ، وقتی می توانستید در مباحث شغلی مشتری غواص شوید ، محیط این تجارت را مطالعه کنید ، حداقل کافی است به "صفحات زرد" بروید و از آن جا معمول و خوب را قرار دهید. ، لینک با کیفیت بالا ، که صد درصد Yandex است "می خورد. وی گفت: "اما چرا این کار را می کنید اگر یک دسته از جمع کننده ها وقتی 100 دلار پرداخت می کنید و 50 ، 150 یا 250 پیوند را می گیرید و سپس رتبه برتر را بدست می آورید ، به مرور زمان این طرح شروع به شکست کرد و امروز مشکل این است که وقتی پیش بینی پیش بینی می شود نتیجه مثبت پنجاه درصد شروع به کاهش می کند ، تجارت بی سود می شود. نتیجه گیری های مختلفی از این مورد وجود دارد ، ما بعداً در مورد آنها صحبت خواهیم کرد. و اکنون در مورد چگونگی رفتار مردم در این وضعیت.

ن:
- کار را ببندید و ترک کنید؟

در باره:
- نه ، همه نیست. حالات دیگری وجود دارد که واقعاً مرا آزار می دهد. بنابراین ، آن دسته از افرادی که بیش از شش ماه پیش بر پیوندها تأکید داشتند ، فهمیدند که آنها مشکلاتی دارند و باید کاری در مورد آن انجام دهند.

ن:
- تا آنجا که من به یاد دارم ، صرافی SAPE رسما اعلام کرد که اهدا کنندگان عادی عملا وجود ندارند.

در باره:
- منظورت چیست ، اهدا کنندگان از بین رفته اند؟ اما کل اینترنت کجا رفت؟

ن:
"خوب ، این بدان معناست که همه چیز فقط آب است."

در باره:
- برعکس ، من فکر می کنم که در SAPE یک میلیونم از یک درصد از کلیه سایتهایی وجود دارد که اصلاً وجود دارد و می توان از آنها استفاده کرد تا آنها برخی از لینک های مناسب و معقول مخاطب را دریافت کنند که توسط موتورهای جستجو مورد توجه قرار خواهد گرفت. فکر می کنم اینجا معجزه ای نیست.
بنابراین ، تمام سؤال این است که بعد برای آن دسته از افرادی که فقط روی پیوندها متمرکز شده اند چه باید کرد؟ البته همیشه می توانید به خانه های مدیریت آموزش دهید اما اگر این گزینه در نظر گرفته نشده است ، ابتدا باید اسناد Yandex را بخوانید و سعی کنید درک کنید که موتور جستجو امروز از سایت ها چه می خواهد. و سیستم جستجو ، در اصل ، چیزی را تغییر نمی دهد ، فقط آنچه را که سال ها اعلام کرده است انجام می دهد. این فقط این است که قبلاً این همه کار نشده است ، اما اکنون به نظر من بیشتر و مؤثرتر به نظر می رسد. به سایتهای باکیفیت نیاز دارد و بر این اساس ، بهینه‌ساز نیاز به بازآفرینی از خریدار پیوندها به شخصی دارد که این سایتها را "تعمیر" خواهد کرد.

و اینجا نیز جالب است ، زیرا امروز ، برای "تیز کردن" یک سایت برای موتور جستجو ، لازم نیست یک برنامه نویس باشد که یک CMS بنویسد یا آن را به روشی با کیفیت نصب کند. برای ترتیب صحیح همه این کد ضروری نیست که حتماً یک حروف چاپی باشید. برای نوشتن متن های لازم ، نویسنده بودن کافی نیست. مهمترین و دشوارترین کار این است که یک مشاور هم باشید. مشکل این است که شما نمی توانید بعد از گذراندن برخی از دوره ها یا فقط داشتن چنین تمایل مشاور شوید. ما به تجربه زندگی احتیاج داریم ، ما نیاز به درک وضعیت مشتری داریم و بهتر است بگوییم زندگی فرد ثروتمندتر این است که کنار آمدن با سایت بعدی که برای او آمده راحت تر برای او راحت تر است. امروز ممکن است برخی از تولید کنندگان حلقه های بتن مسلح به شما بیایند و فردا یک مدرسه رقص بیاید و فردای آن روز فروشندگان لپ تاپ. و هرکدام از آنها مخاطب هدف خاص خود را دارند که برای آن شما نیاز به ایجاد یک سایت مناسب دارید ، هرکدام از آنها مزیت های رقابتی خود را دارند ، هر یک از آنها دارای اهداف هستند - و همه این موارد باید در سایت منعکس شود. و ، در واقع ، اگر همه چیز به خوبی و به درستی انجام شود ، افرادی که به این سایت می آیند ، به درستی رفتار خواهند کرد. Yandex آن را خواهد دید ، قدردانی خواهد کرد و سپس این سایتها فرصتی برای موفقیت خواهند یافت.

ن:
- امروز هزاران شرکت در بازار سئو کار می کنند و احتمالاً نود درصد از آنها کوچک و متوسط ​​هستند. یکی از نمایندگان یک شرکت بزرگ در مصاحبه خود خاطرنشان کرد: در حال حاضر و در آینده نزدیک شرکت های کوچک و متوسط ​​بسیار دشوار خواهد بود ، زیرا همانطور که قبلاً خاطرنشان کردید برای ارتقاء وب سایت با کیفیت بالا ، به تنهایی پیوند می یابد. کافی نخواهد بود ، و شما نیاز به داشتن یک مشاور مشاور ، تحلیلگر دارید. به طور معمول ، چنین شرکت هایی بودجه ای برای حمایت از این متخصصان ندارند. بنابراین ، دیر یا زود آنها از این بازار خارج می شوند و انحصاری از شرکت های بزرگ که توانایی پرداخت آن را دارند ، در بازار برقرار می شود.

در باره:
- من با این گفته موافق نیستم. اول از همه ، "گرگ های تنها" که موفق به کار در صنعت به مدت پنج تا ده سال شدند و موفق به کسب تجربه شدند ، یک مزیت بزرگ دارند - آنها مشتری را خیلی خوب می فهمند. این افراد تجربه فوق العاده ای دارند