اسپیداپ فاست در سال ۲۰۱۷ راهاندازی شده بازی های ارز دیجیتال و از طیفی از داراییهای دیجیتال شامل اتر (ETH)، بیتکوین (BTC)، داجکوین (DOGE)، لایتکوین (LTC) و … به عبارت دیگر، داراییهای دیجیتال را میتوان با ارزهای رمزنگاری شده معامله کرد و در نهایت آنها را نیز با پول واقعی مبادله نمود. در آن زمان این پروژه مبتنی بر بلاکچین کاملا منحصر به فرد بود، زیرا به دنبال تبلیغ هیچ رمزنگاری یا پیشرفت مرتبط با طراحی شبکه نبود. علت طراحی شبح مانند و پیکسلی ظاهر آنها نام پروژه بوده است؛ این بازی کریپتویی مربوط به پروتکل Aave است که در زبان فنلاندی معنی روح میدهد.

بازی های ارز دیجیتال ترون

بازیمعرفی بهترین بازی های کریپتویی برای کسب درآمد نویسنده: شبنم توایی سه شنبه, ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۰۰ توییتر تلگرام ذخیره امروزه کسب درآمد با انجام بازی برای گیمرها بسیار رایج است؛ اما برای افراد غیر حرفهای، بازیهای کریپتویی فرصتی واقعی برای کسب درآمد و افزایش سود محسوب میشوند. بازار بازی های کریپتویی با الگوریتم play to earn این روز ها حسابی گرم است.از زمانی که بازی هایی مثل کریپتوکیتیز (CryptoKitties) غوغا به پا کرد، تقاضا برای بازی هایی کریپتویی هم بیشتر شد.در این مقاله سعی می کنیم با الگوریتم play to earn یا GameFi و بازی های کریپتویی بیشتر آشنا شویم. وقتی از بازی های بلاک چین صحبت می کنیم، منظور ما بازی هایی است که از فناوری بلاک چین برای یک یا چند جنبه از تجربه بازی خود استفاده می کنند.

و یک گیمر با فعال بودن در این بازی می تواند دارایی های خود را افزایش دهد. این بدان معناست که فقط صاحب آن توکن خاص به دارایی دیجیتالی مرتبط با آن دسترسی دارد. با این حال، این بدان معناست که توسعه دهنده بازی کنترل خود را به طور معمول از دست می دهد. مدل play to earn شباهت های زیادی با مدل Free-to-play دارد. سپس می توانید کارت های باکیفیت بالاتر را در بازار این پلتفرم با ارزهای دیجیتال معامله کنید. برای شروع بازی در اکسی اینفینیتی باید حداقل سه حیوان خانگی یا سه تخم خریداری کنید. به سادگی به نظرسنجیهای پرداخت شده، بازیها، تماشای فیلمها یا نرمافزارهای آزمایشی پاسخ دهید. این نوع بازیها، ترکیبی از گیمینگ و امور مالی اند و روشی عالی برای کسب درآمد - مخصوصا در کشورهایی که ارزش پول آن ها شاید کمتر باشد- هستند.

بهترین بازی های ارز دیجیتال اندروید

با توجه به مطالب گفته شده و توسعه روز افزون فناوری بلاک چین، هیچ شکی وجود ندارد که این فناوری پتانسیل شگرفی برای توسعه دادن صنعت گیمینگ دارد. به گزارش روز چهارشنبه ایرنا، ارز مذکور در چین با عنوان یوان دیجیتال و یا دیجیتال «رن مین بی» (RMB) شناخته می شود که از زمان معرفی آن جهان را غافلگیر کرده است. به عبارتی تا حالا در هنگام کار کردن به آن ها اینقدر خوش نگدشته است.همین امر باعث شده که بازی های بر پایه بلاک چین و defi که با توکن هاِی NFT کار میکنند، روز به روز بیشتر شوند. علاوه بر NFT های قابل خرید، این امکان نیز وجود دارد که کاربران دارایی هایی را در بلاک چین ایجاد کنند.

و بازیکنان می توانند آن را در بازی با انجام ماموریت یا چالش هایی به دست آورند. هر گره (نود) هر انتخابی را که شخصی انجام می دهد تأیید می کند. یک دسته از بازی ها روی بلاک چین های موجود اجرا می شوند. و در مقابل آن ها دارایی های دیجیتال ارزشمندی کسب می کنند. نکتهای که باید در این زمینه به آن توجه کرد این است که کلاهبرداری در این گونه فعالیتها بسیار متداول است، در نتیجه بهتر است برای این گونه فعالیتها از سایتهای معتبر استفاده کنید. شما با وارد شدن به وبسایت رسمی هش راش در آدرسhashrush.com میتوانید نسخهی اصلی بازی را دانلود کنید و به صورت رایگان از تجربهی آن لذت ببرید.

بازی های کریپتویی رایگان

با انجام این بازیها میتوانید NFTهای مختلف و مقادیر مختلفی ارز دیجیتال دریافت کنید. وار رایدرز یک بازی استراتژیک است که به صورت آنلاین با چندین بازیکن انجام میشود حشم بان و به بازیکنان در قالب ارزهای دیجیتال پاداش میدهد. هنگامی که بازی های دارای رنکینگ را برنده می شوید، Flux را دریافت خواهید کرد، که می توانید از آن برای ایجاد کارت های با کیفیت بالا استفاده کنید. این بازی ها به اینصورت اند که شما می توانید این بازی را رایگان دانلود کنید. و بازی هایی وجود دارند که کل دنیای خود را بر روی بلاک چین اجرا می کنند.

و بازی هایی وجود دارند که از بلاک چین اختصاصی خود استفاده می کنند. در نتیجه این امکان وجود دارد که شما تنها صاحب شمشیر دیجیتالی یک بازی نقش آفرینی (role playing game) باشید. و همه می توانند ببینند که شما تنها فردی هستید که آن توکن خاص را دارید. 2- اگر گزینه دریافت را انتخاب کردید، خواهید توانست آدرس کیف پول و کد QR Code خود را ببینید و جهت ارسال به فرستنده آن را کپی نمایید. در حال حاضر ارز دیجیتال انجین، میلیون ها کاربر و 250 هزار گروه بازی داشته که برای پلتفرم های خود از این ارز استفاده می کند. می توان Bitcoin Aliens را جز فاست های بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال دانست.

زمانی خرید بیت کوین تنها گزینه پیش رو برای سرمایه گذاری بود، اما امروز گزینههای متعددی به منظور ترید مقابل کاربران قرار دارند. سال گذشته تنها Fortnite 1.8 میلیارد دلار درآمد از همین محل کسب کرد هرچند بازی Battle Royale کاملاً رایگان است. ارزش سهام این بازی در ابتدای سال ۲۰۲۱ تنها ۵۴/۰ سنت بود، اما در حال حاضر با قیمت ۱۵۰ دلار معامله میشود و رشدی بیش از ۲۸ هزار درصد داشته است. در این بازی شما می بایست یک قهرمان انتخاب کنید و به صورت تکی یا گروهی به نبرد با دیگر بازیکنان بروید. در مرحله 3، برای نصب کیف پول ترون لینک، روی لینک موجود در پنجره پاپ آپ کلیک کنید.