سوند های نلاتون یکبار مصرف هستند و حتماً پس از استفاده باید از مجرای ادراری خارج شود. خارج کردن سوند ادراری یا فولی موجب برقراری جریان طبیعی ادرار در فرد می شود. سوند نلاتون یا کاتتر نلاتون پرکاربردترین نوع سوند و یکی از انواع سوند های موقتی است که معمولا از جنس لاتکس پلی وینیل کلرید یا پلی اورتان ساخته شده است. سوند های نلاتون دارای نرمی و انعطاف پذیر هستند، داخل مجرای ادراری قرار داده میشود تا ادرار موجود در مثانه به راحتی خارج شود.این سوند ها پس از تخلیه ادرار باید از مجرای ادراری خارج شود. این سوند ها یکبار مصرف هستند و در مواردی که فقط یکبار نیاز به تخلیه ادرار از مثانه وجود داشته باشد، از این نوع سوند استفاده میشود.

قیمت کاندوم شیت کلوپلاست

درکل سوندهای ادراری در مواقعی که بیمار قادر به تخلیه ادرار خود نمیباشد و یا در انجام این کار مشکلی دارد مورد استفاده قرار میگیرد. تمامی مراحل نصب سوند و خارج کردن آن از مجرای ادرار و زیر شکم باید توسط پرستاران مجرب یا پزشک اورولوژیست انجام شود. کاندوم شیت یا سوند کاندومی از انواع سوند بیرونی یه شمار میروند و کاملا از خارج بدن نصب شده و برای مردان به کار میروند. مشکلات حرکتی: برخی از آسیبها و جراحات سبب میشود که دستشویی رفتن برای مجروحین سخت و ناممکن شود. ممکن است برخی اوقات پزشک در شیمی درمانیهایی که برای بیماران مبتلا به سرطان مثانه و یا سرطان پروستات انجام میشوند از سوند ادراری برای تزریق مستقیم دارو استفاده کند. به علاوه، برخی از انواع سوندها خارج از مثانه قرار میگیرند.

کاندوم شیت مردانه چیست

سوند ها معمولا از جنس لاتکس، پی وی سی یا سیلیکون هستند که درون مثانه قرار میگیرند و ادرار را به درون کیسه های ادرار (یورین بگ) انتقال می دهند. با استفاده از این روش دیگر نیاز به استفاده از سوند فولی یا نلاتون نمیباشد. تقریبا کلیه عفونتهای حاصل از استفادهی مکرر سوند و زخمهای اطراف محل قرار گیری سوند، با این روش به حداقل میرسند. کلیه ی عفونتهای حاصل از استفادهی مکرر سوند و زخمهای اطراف محل قرار گیری سوند و مسائلی حرکتی ای که برای بیمار ایجاد مشود با این روش به حداقل میرسند. سوند نلاتون ( nelaton ) در واقع از سوند های یکبار مصرف می باشد، که برای تخلیه موقت ادرار از مثانه از آن استفاده می کنند. برای مثال ممکن است فردی پس از عمل جراحی تنها برای بار اول (خالی شدن مثانه) نیاز به استفاده از سوند داشته باشد، در این وضعیت برای بیمار سوند یکبار مصرف نصب میکنند.

برای استفاده با وکیوم نیز قبل از استفاده از دستگاه وکیوم با روغن خراطین ماساژ دهید. برای استفاده از دستگاه وکیوم ابتدا یکی از کاندوم شیت ها یا همان لاستیکهای وکیوم رابر روی شیشه وکیوم نصب نمایید و یک سر شلنگ را شیشه وکیوم و سر دیگر آن را پمپ وکیوم متصل نمایید. همچنین وکیوم مردانه برای رفع شل شدگی آلت و خمیدگی و انحراف هم قابل استفاده می باشد. دستگاه وکیوم یک روش درمانی است در صورت استفاده نادرست نه تنها به شما سودی نمی رساند بلکه باعث ایجاد آسیبهای نیز خواهد شد از جمله این آسیبها میتوان به کبودی آلت و ناحیه اطراف آن اشاره کرد که در صورت پمپاژ زیاد و می تواند حتی باعث پارگی در عروق و بافت آلت شود.

از انواع سونداژ ها می توان به سوند های داخلی، سوندهای سوپراپوبیک، سوندهای مسکن، سوند های یک راه، سوندهای دو راه و سوند های سه راه اشاره کرد. کاندوم شیت سوپا را می توان هر 24 ساعت یکبار جایگزین نمود. اما دستگاه وکیوم مردانه یک محصول فوق العاده است که می توان برای درمان و حل مشکل نعوظ (سفت شدن آلت) دانست که بدون هیچ گونه عوارض جانبی کمک تان می کند تا هم برای قبل از شروع رابطه جنسی تان و هم در طول درمان از آن استفاده نمایید و در سریع ترین زمان و به راحت ترین شکل به نتیجه دلخواه تان برسید.و اگر در سلامت جسمی کاملی قرار دارید می توانید از آن برای افزایش سایز و ضخامت آلت تان استفاده نمایید تا هم خود و هم شریک تان از رابطه جنسی که دارید لذت ببرید!

کاندوم شیت قیمت

شما می توانید برای خارج کردن سونداژ از پرستاران مجرب بله نرس کمک بگیرید. این نوع سوند به عنوان یک سوند داخلی شناخته میشود و در ابتدای خود حاوی یک بالن کوچک است که با مایعی خاص پر میشود تا جلوی خارج شدن لوله از بدن را بگیرد. در ضمن به هیچ عنوان ضد عفونی کردن سوندهای چندبار مصرف «قبل از هر بار استفاده» را فراموش نکنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیشازحدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحهکلید بپرهیزید. سوند ادراری باید به صورت دوره ای تعویض شود تا مشکلاتی مثل عفونت ادرار یا ورود میکروب به مجرای ادرار ایجاد نشود. مدت استفاده از دستگاه وکیوم را در مدتهای ۱۰ الی ۱۵ دقیقه ای و ۲ الی ۳ بار در روز استفاده نمایید.

سوند نلاتون سایز 14 سبز سرمد درمان در واقع یک لوله توخالی، نازک و دارای انعطاف مناسب می باشد که برای تخلیه ادرار استفاده میشود. از هر سوند برای شرایط مخصوص به خودش استفاده میشود. کاندوم شیت ابزاری است کاربردی که به جهت استفاده آقایانی که مشکل بی اختیاری ادرار دارند عرضه شده است. معمولا پزشک برای بیمارانی که از بی اختیاری ادراری رنج می برند یا به دلیل کهولت سن و زوال عقلی از دفع ادرار ناتوان هستند، کاندوم شیت یا کاندوم سوند را تجویز می کند. 1. بسیاری از بیماران و افرادی که به دلیل کهولت سن، از انجام کار های شخصی خود ناتوان هستند می توانند با استفاده از خدمات سونداژ در منزل فرایند های درمانی خود را پیش ببرند. 4. با استفاده از خدمات سونداژ در منزل می توانید در وقت، انرژی و سایر هزینه های اضافی خود صرفه جویی کنید.

کاندوم شیت پزشکی

کاندوم شیت کلوپلاست ساخت کشور دانمارک میباشد و جزو برندهای بسیار شناخته شده و با کیفیت در تولید کاندوم شیت به شمار میرود. همچنین عوارض استفاده بیش از حد از سوند شامل حساسیت پوستی، سنگهای مثانه، زخم شدن مسیر ادرار و نارساییهای کلیوی میباشد. کاندوم شیت کلوپلاست سایز ۳۵ جایگزین بسیار مناسبی برای سوند های ادراری می باشد و مشکلات مثل زخم و عفونت های ناشی از استفاده از سوند های اداری را به همراه ندارد. درباره تاثیر دستگاه وکیوم آلت تناسلی آقایان نظرات مختلف وجود دارد و در این باره اتفاق نظر زیادی وجود ندارد ، ولی طبق پژوهشهای به عمل آمده دستگاه وکیوم آلت مردانه یک روش موثر برای درمان و تقویت عملکرد جنسی آقایان ومقالات زیادی در سایت های معتبر دنیا از جمله وبسایت مرجع جهانی وب ام دی درباره این دستگاه نوشته شده است.

کاندوم شیت خرید

راهنمای خرید و ارسالدرگاه پرداخت مشکل دارد. وکیوم آلت تناسلی آقایان یک وسیله پزشکی و توانبخشی جنسی آقایان است و باعث بهبود عملکرد جنسی در آقایانی که دچار مشکلات جنسی از قبیل مشکل در ایجاد نعوظ، توانایی حفظ نعوظ در حین رابطه جنسی و آقایانی که از سایز کوچک آلتشان رنج می برند. سوند کاندومی که به آن کاندوم شیت هم گفته میشود، برای مردان استفاده می شود، همچنین برای بیمارانی استفاده میشود، که از نظر جسمانی مشکل ندارند ولی در کنترل ادرار خود دچار مشکل هستند. در کمتر از دو ساعت، پرستار برای نصب سوند ادراری در محل سکونت شما حاضر می شود. پرستاران مجرب و ماهر بله نرس با استفاده از تجهیزات استریل، خدمات سونداژ در منزل را به شما عزیزان ارائه می دهند.

شما می توانید با بله نرس، تمامی خدمات درمانی را با هزینه ای مناسب و در سریع ترین زمان ممکن در منزل خود دریافت کنید. سوند ادراری لوله ای نازک و انعطاف پذیر است که با استفاده از کاتتر یا لولههایش، مثانه را تخلیه میکند. سوند فولی به طور کامل در مثانه قرار می گیرد و معمولا به صورت دائمی و طولانی مدت مورد استفاده قرار می گیرد. دستگاه کشنده “همراه” می ­تواند در بیمارانی که از کاندوم شیت جهت تخلیه ادرار استفاده می­ نماینـد نیز موثر باشد، از آنجایی که بسیاری از این بیماران افرادی ناتوان و پیر و یا قطع نخاع بوده که مدتها است حالت ایجاد نعوظ در آنها پدیدار نگردیده لـذا دچار آتروفی یا کوچکـتر شـدن عضو تناسلی شده­ اند، این افراد تا حـدی دچـار کوچکی عضو شده­ انـد که امکان قرار دادن کانـدوم شیـت بر روی عضـو تناسلی آنها بسیار کـم­ و یا غیرممکن است و فضایی برای نصب کردن و یا حفظ کاندوم شیت وجود ندارد، استفاده از دستگاه کشنده “همراه”­ می­ تواند باعث کشیده شدن و بزرگ شدن عضو شـده و تا حد بسیار زیادی به قرار گرفتن و نصب کاندوم شیت کمک نماید.