در کیسه های فصد خون از فرآیند استریلیزاسیون استاندارد استفاده شده است.این فرایند به طور خودکار مورد بررسی قرار می گیرد. آکاایران: یکی از روشهای خون گیری در طب سنتی ، فصد خون است که موجب دفع بسیاری از سموم بدن در هنگام غلبه سودا و دفع مواد زائد خون می شود. امروزه حجامت به شکل کاملاً بهداشتی و بهوسیله سوزن و کیسه مخصوص، انجام میشود و باعث دفع بسیاری از سموم بدن، تعادل در اخلاط چهارگانه و رقیقکردن خون میشود. این جنس می تواند تمام استانداردهای بهداشتی لازم برای وجود یک کیسه مناسب برای خون را داشته باشد. برای اینکه همه چیز را دربارهی غلظت خون بدانید، با ما همراه باشید! را به همراه دارد، برای افراد تب دار، ساکنان مناطق سردسیر و افرادی که از شدت بیماری چهرهای زرد دارند ممنوع است.

مرکز فروش کیسه فصد خون

در طب قدیم ایران طبیبان معروفی مثل ابن سینا، جورجانی و عقیلی از سه روش خون گیری به نام های فصد، حجامت و زالو انداختن برای درمان بیماری ها استفاده می کردند. حجامت در جامعه علمی ما تاچه حد پذیرفته شده است ؟ در طب مدرن غلظت را برابر با افزایش سطح هموگلوبین خون میدانند . فصد خون یا همان رگ زدن در گذشته با استفاده از یک نیشتر یا تیغ انجام می شد و حکیم در هر نقطه از بدن که تشخیص می داد، عمل رگ زدن را با استفاده از این وسیله انجام می داد. در برخی موارد نیز مشاهده شده است که فصد منجر به آسیب بافت ها و سلول های عصبی شده و عفونت هایی را نیز در برداشته است. فصد خون نیز از این قاعده مستثنی نبوده و دارای عوارضی است که باید قبل از انجام به آن ها توجه داشت.

در این روش خون غلیظ به روشی کاملاً بهداشتی وارد کیسه های فصد خون میشود. کیسه فصد خون 350 سی سی یک محفظه کاملا بهداشتی و مناسب برای نگهداری خون است. این روش امروزه نه تنها به صورت سنتی بلکه در کلینیکهای پزشکی نیز انجام میشود، اما فصد خون چیست و چگونه میتواند به درمان برخی از عارضههای بدن کمک کند؟ نحوه عملکرد و مشخصات در کیسه فصد خون فیلتراسیون سه گانه انعقاد نیز صورت می گیرد. بنابر این اندازه این کیسه با توجه به مقدار خون گرفته شده از فرد مشخص می شود. کیسه جمع آوری، حاوی محلول CPDA میباشد. این محلول از اسید سیتریک، سیترات سدیم، فسفات سدیم و دکستروز تشکیل شده است که خاصیت ضد انعقادی دارد و به مدت 21 روز از خون و گلبولهای قرمز محافظ میکند.

کیسه فصد خون خرید

فصد خون یا همان رگ زدن در گذشته با استفاده از یک نیشتر یا تیغ انجام میشد و حکیم در هر نقطه از بدن که تشخیص میداد، عمل رگ زدن را با استفاده از این وسیله انجام میداد. در هر نوبت بسته به وضعیت بیمار و نظر پزشک حدود 200 تا 500 میلی لیتر خون از بیمار گرفته و در کیسه های فصد خون جمع آوری میشود. سوزن سایز بزرگ روی کیسه فصد خون برای خارج کردن خون از سیاهرگ های بزرگ بدن روی آن تعبیه شده است و با ویژگی های خاصی که دارد به راحتی از رگ جدا شده و خطرات آلوده شدن خون را تقریبا به صفر می رسد و باعث ایجاد ایمنی در بانک خون می شود. همانطور که در بالا ذکر کردیم، فصد رگ به دلیل پاکسازی و پالایش کردن خون از سموم، بهترین گزینه برای درمان بیماریهای خاص است.