آیا SEO در سال 2019 پیشرفت خواهد کرد؟

بدون شک!

اما دقیقا چه چیزی را باید آماده کنید و چگونه به درستی انجام دهید؟ امروز ما در مورد این صحبت خواهیم کرد!

در زیر 7 مهمترین پیش بینی برای سال 2019 را مورد بحث قرار می دهیم.

    کلیک های جستجو کاهش می یابد

    در حال حاضر ، CTR در نتایج ارگانیک قبل از چشم ما ذوب می شود. در سطح جهان ، دلایل مختلفی برای این امر وجود دارد.

    ویژگی های SERPa

    قطعه های پیشرفته ، پاسخ های سریع ، چرخ فلک ها و بلوک های پاسخ ، نمودار دانش همه اینها باعث می شود بدون مراجعه به صفحات سایت ، پاسخ سریع به یک درخواست دریافت کنید.

  1. پاسخ سریع در Google

    تبلیغات بیشتر

    تبلیغات پرداخت شده منبع اصلی درآمد موتورهای جستجو می باشد ، بنابراین روز به روز بیشتر می شود . به عنوان مثال ، Yandex با تبلیغات در وسط صفحه اول صدور ارگانیک ، وارد بلوک شد.

    واحد تبلیغ مستقیم در وسط نتایج جستجو

    Google همچنین در درجه اول به CTR برای تبلیغ کنندگان خود اهمیت می دهد.

    اما ، بهینه سازان در مواجهه با چنین رقابت شدید چه باید بکنند تا هنوز نرخ کلیک خود را بهبود بخشند ؟

    از پرس و جوهای "خطرناک" اجتناب کنید ، پاسخی که می توانید به راحتی بلوکهای SERPa را که در بالا ذکر شد ، بدهد.

    چنین سؤالات ساده به احتمال زیاد CTR کمتری در مواد آلی دارند.

    ساخت برند

    سؤالات مربوط به برند کلید ارتقاء بلند مدت SEO است . این یک سیگنال بزرگ اعتماد به نفس برای موتورهای جستجو است. علاوه بر این ، این سؤالات مارک تجاری است که بالاترین نرخ تبدیل را دارند.

    شهرت آنلاین و اعتماد به نفس برند آینده سئو مؤثر است.
    جستجوی صوتی
    جستجوی صوتی محبوب تر می شود. این موجود نه آینده بهینه سازی موتور جستجو است. براساس تحقیقات انجام شده از سایت های روشن:

    "58٪ از مصرف کنندگان استفاده از جستجوی صوتی برای یافتن اطلاعات در کسب و کارهای محلی در 12 ماه گذشته»، - روشن محلی اشاره https://www.brightlocal.com/learn/voice-search-for-local-business-study/

    برای بهینه سازی سایت برای جستجوی صوتی ، برخی اقدامات جدید لازم نیست ، برنامه استاندارد کار می کند:

        - محتوا

        - در صفحه SEO

        - بهینه سازی UX

        - پیوندها

    تقریبا 75٪ از نتایج جستجوی صوتی نیز در نتایج جستجوی منظم TOP 3 برای این پرس و جو درج شده است.
    جستجوی موبایل
    هیچ چیز جدیدی ، بیشتر نمایش داده شدگان در سال 2018 از دستگاه های تلفن همراه وارد نشده است. به طور دقیق تر ، سهم جستجوی تلفن همراه مطابق https://www.statista.com/statistics/241462/global-mobile-phone-website-traffic-share/ 52.2٪ است

     

     

    البته این داده ها بسته به طاقچه متفاوت است ، به عنوان مثال در بخش B2B ، دسک تاپ همچنان رهبر است. اما هنوز هم ، بسیاری از صنایع بخش عظیمی از ترافیک را از طریق دستگاه های تلفن همراه دریافت می کنند .

    این دقیقاً دلیل ظهور الگوریتم های جدید ، دقیقاً مانند شاخص Google Mobile-first است.

    غول های جستجو داده های بیشتری از ما دارند ، و بدیهی است که فناوری موبایل اکنون از همیشه مهمتر است.

    این بدان معنی است که سایت شما باید نسخه موبایل خوبی در سال 2019 داشته باشد.
    قابلیت استفاده
    این در حال تبدیل شدن به یک عامل رتبه بندی به طور فزاینده ای است. هر روز تعداد زیادی سایت ظاهر می شود و کاربر پیچیده تر می شود.به گفته ادوبی ، 38٪ از کاربران اگر از طراحی یا ظاهر محتوا راضی نباشند ، ترک می کنند. https://blogs.adobe.com/creative/files/2015/12/Adobe-State-of-Content-Report.pdf

    مراحل بهینه سازی UX آشکار وجود دارد ، از جمله:

    - سرعت بارگذاری وب سایت را افزایش دهید

    - نسخه موبایل

    - عدم وجود پاپ آپ و تبلیغات تهاجمی

    اما در رابطه با سئو و قابلیت استفاده ، اهمیت یک جنبه اساسی دارد.

    برای درک بهتر نحوه ساخت صفحه تا حد امکان ، باید نوع درخواست کاربر را تعیین کنید و از همه مهمتر ، هدف عمیق درخواست را مشخص کنید.

    آسانترین تجزیه و تحلیل درخواست ها هنگام تهیه یک هسته معنایی یا یک برنامه محتوا در خوشه های زیر است:

    اطلاعاتی

    یک نشانگر که به شناسایی یک درخواست از این گروه کمک می کند ، پرس و جوهای تو در تو در تو در تو در تو مستقر است: چگونه ، چه ، جایی ، و غیره. مناسب ترین صفحه برای این نوع درخواست ، یک مقاله اطلاع رسانی در قالب چگونگی چگونگی است.

    مقایسه ای

    قالب درخواست "سامسونگ یا اپل" است ، نوع درخواستی که بیشتر توسط کاربرانی که در مرحله 3 نردبان هانت قرار دارند وارد می شود: انتخاب یک راه حل. مقاله ای در مورد جوانب مثبت و منفی محصولات با امکان جابجایی به کارت محصول ، در این حالت تا حد امکان مرتبط خواهد بود.

    معاملاتی

    گرمترین نوع درخواست ، معامله ای یا تجاری است ، به وضوح نشان دهنده قصد کاربر برای خرید یک محصول یا خدمات است ، مناسب ترین صفحه در این مورد ، کارت محصول خواهد بود.

    ناوبری

    اگر یک کاربر به دنبال "وبلاگ هیولا پاکت نامه" است ، ما دقیقاً می دانیم به کدام صفحه نیاز دارد ، همه چیز در اینجا ساده است.

    سعی کنید هر بار که تصمیم گرفتید یک کلمه کلیدی را انتخاب کنید ، در افکار کاربر نفوذ کنید.

    واقعاً وقتی وارد این پرس و جو جستجو می شوند چه می خواهند؟

    اگر شما می توانید این را بفهمید و در صفحه سایت نمایش دهید ، زمان تلف نشده است!

    درک صحیح از این امر باعث بهبود UX صفحه شما و بر همین اساس ، عوامل رفتاری می شود.

    و عوامل رفتاری نیز به نوبه خود عاملی تعیین کننده برای رتبه بندی در سال 2019 هستند.

    اما نه تنها آنها ..
    پیوندهای خارجی
    شما هنوز هم نیاز دارید! اختلافات در مورد اهمیت و عملکرد آنها تا به امروز فروکش نکرده است ، اما این پیوندهایی است که بر موقعیت سایتهایی با قابلیت استفاده به همان اندازه و عوامل رفتاری تأثیر می گذارد. به خصوص مورد احترام آنها هنوز الگوریتم های Google هستند.

    برای اینکه بی اساس نباشیم:

    طبق تحقیقات گسترده توسط برایان دین :


  2. داده های بک لینک

        تعداد دامنه هایی که به صفحه پیوند دارند بیشتر از هر عامل دیگر با رتبه بندی ارتباط دارد

    نتیجه گیری های مشابه در SEMRush انجام شد.

    "هرچه موقعیت دامنه در نتایج جستجو بالاتر باشد ، دامنه های ارجاع پذیر نیز بیشتر می شوند."

    بیایید با آن روبرو شویم ، تأثیر حوزه های ارجاع را رد می کنیم ، مثل این است که 20٪ مالیات بر ارزش افزوده در روسیه را انکار می کنیم.
    دقت و صحت اطلاعات
    همه کاملاً "به روزرسانی پزشکی Google" را که تابستان گذشته اتفاق افتاد کاملاً به خاطر می آورند. این بسیار شبیه به آزمایشی بود که گوگل برای بررسی چگونگی نگاه SERP در صورت عدم دسترسی به لینک های خارجی انجام می داد ، ظاهراً این آزمایش کاملاً موفق نبود ، زیرا بسیاری از سایت هایی که پس از بروزرسانی افتادند به زودی به موقعیت های خود بازگشتند.

    در دستورالعمل های کیفیت برای سایت های Google ، مفهوم EAT وجود دارد که براساس 3 ستون استوار است:

  3.     "تخصص ، اقتدار ، قابلیت اطمینان." این بدان معناست که گوگل در بالا سایت هایی را که حاوی اطلاعات دقیقی هستند که توسط متخصصان واقعی نوشته شده است در رده بندی قرار می دهد

        همراه با فیلتر پاندا ، که سایتهایی را با محتوای کم کیفیت و غیر منحصر به فرد بدبین می کند ، این امر باید منجر به حذف اطلاعات نادرست و بالقوه خطرناک از خروجی شود.

        شما می توانید سایت خود را برای EAT طبق برنامه ای که قبلاً توضیح دادیم بهینه کنید:

        - یک نویسنده معتبر (شخصی با اقتدار ، تجربه و یا سایر شواهد اجتماعی) پیدا کنید.

        - متنی به خوبی طراحی شده و با همکار را بنویسید.

        - بهینه سازی کنید.

        - شهرت آنلاین مارک خود را رعایت کنید.

        آخر ، این بسیار مهم است ، باور کنید موتورهای جستجو هر ذکر شرکت شما در شبکه را تجزیه و تحلیل می کنند!

        اگر محصول شما از کیفیت بالایی برخوردار نبوده و یا شرکت نقد و بررسی ضعیفی در جمع کننده ها داشته باشد ، این موضوع تا حد زیادی در ارائه سایت در نتایج جستجو تأثیر دارد ، این ممکن است بلافاصله اتفاق نیفتد ، اما مطمئناً این اتفاق خواهد افتاد!
        رتبه بندی بیشتر طول می کشد

    صفحاتی که به طور متوسط ​​در TOP10 قرار دارند بیش از 2 سال عمر دارند. (اطلاعات Ahrefs)

براساس اطلاعات بدست آمده از ژانویه سال 2019 ، Yandex همچنین در حال تجدید نظر در الگوریتم های رتبه بندی سایت های بزرگ است که روند اسکن را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد.

این یک بار دیگر به ما یادآوری می کند که سئو بازی برای آینده است. اگر برای مدت طولانی و با صبر و شکیبایی آماده کار در بهبود سایت سئوی خود نیستید ، برای جذب ترافیک به کانال دیگری مراجعه کنید.

با این وجود ، پتانسیل سئو از دید تجاری بسیار زیاد است!

به همین دلیل بسیاری از شرکت ها حاضرند مبلغ بیشتری برای ارتقاء در سال 2019 بپردازند.

بدیهی است که هر سال ارتقاء مؤثر سخت تر می شود و مهارت های بیشتری و بیشتری را می طلبد.

خودآموزی کنید و برای به روزرسانی ها در دنیای بهینه سازی موتور جستجو در ارتباط باشید!